11 Mart 2015 Çarşamba

Baltık ve Orta Avrupa Ülkeleri

03/08/2015 - PAZARTESİ
Sabah 06:00 da İzmir Adnan Menderes Havalimanında Türk H.Y. Kontuarı önünde buluşuyor
ve chek-in işlemlerimizden sonra İstanbul aktarmalı olarak 08:00 de St. Petersburg’a
hareket ediyoruz. Saat 14:15 itibarı ile St. Petersburg’a iniyor ve bizleri bekleyen rehber ve
otobüsümüzle şehir turumuza başlıyoruz. Rusya’nın 2. Avrupa’ nın 4. Büyük kentinde
yapacağımız şehir turunda şehrin kalbinin attığı Nevski Caddesi, Kanlı Katedral, Avrora
Gemisi, Bakanlık Binaları, Kış Sarayı, Saray Meydanı, Puşkin Anıtı,Aziz Petro ve Pavel Kalesi,
Liman Fenerleri görülecek yerler arasındadır. Konaklama St. Petersburg’ ta Otelimizde.
04/08/2015 –SALI
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından St. Petersburg’u tanımaya devam ediyor
ve dünyanın en büyük 5 müzesinden biri olan Hermitage Müzesini ziyaret ediyoruz. Aynı
zamanda dünyanın en büyük resim koleksiyonuna sahip olan müzede Da Vinci’den
Picasso’ya çok geniş bir yelpazede muhteşem eserleri görme olanağı bulacağız. Turumuzun
bitiminde Estonya’nın Başkenti Tallin’e hareket ediyoruz. Konaklama Tallin’de Otelimizde.
05/08/2015 - ÇARŞAMBA
Otelimizde Alacağımız sabah kahvaltısının ardından Baltık Ülkeleri arasında gotik
mimarisinin en güzel örneklerine sahip olan Dünya Mirası listesindeki Estonya’ nın Başkenti
Tallin’ de yapacağımız Şehir Turunda Eski Şehir Meydanı, Toonmpea Kalesi, Dome Katedrali,
Niguliste Kilisesi, Parlemento Binası, Belediye Meydanı, Tall Herman Kulesi görülecek yerler
arasındadır. Turumuzun ardından Letonya’nın Başkenti Riga’ya hareket ediyoruz.
Konaklama Riga’da Otelimizde.
06/08/2015 - PERŞEMBE
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Letonya’ nın Başkentinde yapacağımız
Şehir Turumuzda Blackheads Haus, Dome Katedrali, St. Peter Kilisesi, Büyük ve Küçük Esnaf
Loncaları, Barut Kulesi, Özgürlük Anıtı, Eski Şehir Duvarları, Parlemento Binası görülecek
yerler arasındadır. Turumuzun sonunda Kaunas’a hareket ediyoruz. Litvanya’ nın ikinci
büyük kenti, Nemunas ve Neris Nehirlerinin kesiştiği bölgede kurulan Kaunas’ ta
yapacağımız şehir turunda 13, yy. dan kalma Kale, Bazilika, St. Francis Xqvier Kilisesi,
Perkunas Evi, Vytautas Kilisesi görülecek yerler arasındadır. Turumuzun sonunda
Litvanya’nın Başkenti Vilnius’a hareket ediyoruz. Konaklama Vilnius’ta Otelimizde.
07/08/2015 -CUMA
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından, Litvanya’ nın Başkentinde UNESCO
tarafından Dünya Mirasları Listesine alınmış Eski Şehirde yapacağımız turda St. Peter ve
St.Paul Kilisesi, Vilnius Katedrali ve Meydanı, Gediminas Kulesi ve Heykeli, Dawn Kapısı
görülecek yerler arasındadır. Başkent gezimizin ardından Turumuzun sonunda Polonya’nın
Başkenti Varşova’ya hareket ediyoruz.. Konaklama Varşova’ da Otelimizde.
08/08/2015 - CUMARTESİ
Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Polonya’ nın Başkenti Varşova Şehir Turumuza
başlıyoruz. 2. Dünya Savaşı sırasında Hitler’ in emri ile yerle bir edilen Varşova’ da Dünya
Kültür Mirası listesinde yer alan Kale Meydanı, Üç Hac Meydanı, Stalin mimarisinin en güze
örneklerinden Bilim ve Kültür Sarayı, 3. Zygmunt’ un Sütun Heykeli, Kraliyet Sarayı, Saint Jan
Kilisesi, Çanlı Meydan, kahve – bar ve sokak müzisyenleri ile ünlü Novi Swiat görülecek
yerler arasındadır. Turumuzun bitiminde Krakow’a hareket ediyoruz. Konaklama Krakow’da
Otelimizde.
09/08/2015 - PAZAR
Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Krakow Şehir Turumuza başlıyoruz. 2. Dünya
Savaşı sırasında Polonya’nın tek zarar görmeyen şehri ve Polonya’ nın eski başkentinde
yapacağımız şehir turunda Avrupa’ daki en büyük Ortaçağ Meydanı olan Rynek Glowny,
Wavel Sarayı Kompleksi, Wisla Nehri, Maria Magdelena Meydanı, dünyanın ve diğer
gezegenlerin güneşin etrafında döndüğünü açıklayan Kopernik’ in Evi, 12 Havariler Kilisesi
ve Kapalı Çarşı görülecek yerler arasındadır. Turumuzun ardından dünyanın en eski tuz
madenlerinden Wielieczka’ daki Tuz Madenlerini görmeye gidiyoruz. Tuzdan yapılmış
heykelleri, şamdanları göreceğimiz içerisinde katedralinde yer aldığı bu maden
ziyaretimizin ardından Çek Cumhuriyeti’nin Başkenti Prag’a hareket ediyoruz. Konaklama
Prag’ta Otelimizde.
10/08/2015 – PAZARTESİ
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Prag Şehir Turumuza başlıyoruz.
Dünyanın turizm merkezlerinden Prag’ ta yapılacak Şehir turu sırasında Hradcany Kale
Bölgesi Cumhurbaşkanlığı Sarayı, ST.Vitüz Katedrali, Altınyol, Charles Köprüsü ,Eski Şehir
Meydanı,Tarihi Saat Kulesi görülecek yerler arasındadır. Turumuzun ardından Slovakya’ nın
Başkenti Bratislava’ya hareket ediyoruz. Burada yapacağımız kısa gezimizde Eski Şehir,
Parlamento Binası ve Slovak Devlet Tiyatrosunu görüyor Avusturya’ nın Başkenti Viyana’ ya
hareket ediyoruz. Konaklama Viyana’da Otelimizde.
11/08/2015 - SALI
Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Viyana Şehir Turumuza başlıyoruz.
Viyana’ da gerçekleştireceğimiz şehir turunda Parlamento Binası, Belediye Sarayı, Burg
Tiyatrosu, Üniversite, Votiv Kilisesi, Tuna Boyu, Belvedere Sarayı görülecek yerler
arasındadır. Turumuzun ardından Macaristan’ın Başkenti Budapeşte’ye hareket ediyoruz.
Konaklama Budapeşte’de Otelimizde.
12/08/2015 - ÇARŞAMBA
Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Şehir Turumuza başlıyoruz. Tuna nehrinin iki
yakasında yer alan Buda ve Peşte kentlerinin birleşmesinden oluşan ,Macaristan’ın
başkentini geziyoruz. Kahramanlar Meydanı, Opera, Parlamento Binası, Mathias Kilisesi, St.
Stephen Bazilikası, Budapeşte’nin en güzel manzarasına sahip Gellert Tepesi göreceklerimiz
arasındadır. Turumuzun ardından Sırbistan’ın Başkenti Belgrad’a hareket ediyoruz.
Yolumuzun üzerinde Voyvadina Eyaletinin Başkenti Novi Sad’a geliyoruz. Albert Einstein’ ın
da bir süre yaşadığı şehirde yürüyerek yapacağımız turda Özgürlük Meydanı, Svetozar
Miletiç Heykeli, Katolik Katedrali, Ortadoks Aya Yorgi Katedrali görülecek yerler arasındadır.
Konaklama Belgrad’da Otelimizde.
13/08/2015 - PERŞEMBE
Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Belgrad Şehir Turuna başlıyoruz. Burada
yapacağımız şehir turunda Kale Meydanı ( Kalemegdan ), İstanbul Kapı, Saat Kulesi, Damat
Ali Paşa Türbesi, Zindan Kapı, Leopoldov Kapı, Sokullu Mehmet Paşa Çeşmesi, Stefan
Lazerevic Anıtı, Nebojsa Kulesi, Saborna Kilisesi, Cumhuriyet Meydanı, Terazi Meydanı ve
Taş Meydan görülecek yerler arasındadır. Daha sonra Bulgaristan’ın Başkenti Sofya’ya
hareket ediyoruz. Konaklama Sofya’da Otelimizde.
14/08/2015 – CUMA
Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Sofya Şehir Turumuzu yapıyoruz. Sofya’ da
gerçekleştirilecek şehir turunda Rotondo Kilisesi,Aya Sofya Kilisesi, Alexander Nevski
Katedrali, Başbakanlık, Parlamento Binası, Sofya Üniversitesi ve NDK Ulusal Kültür Sarayı
görülecek yerler arasındadır. Turumuzun sonunda İzmir’e hareket ediyoruz. Kapıkule Sınır
Kapısındaki gümrük ve pasaport işlemlerimizin ardından Ülkemize giriş yapıyor ve uygun
molalar vererek geçecek sakin bir yolculuktan sonra İzmir’e ulaşıyor, bir başka Candoğan Turizm
organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.